PERATURAN PENGGUNAAN BILIK PERBINCANGAN


Penggunaan Bilik Perbincangan hanya untuk tujuan PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN sahaja.

PERINGATAN:


  • Pengguna DIKEHENDAKI membuat tempahan seawal 3 HARI sebelum tarikh penggunaan
  • Borang penggunaan Bilik Perbincangan boleh didapati di KAUNTER KHIDMAT NASIHAT PEMBACA, TINGKAT 1. Sebarang urusan pembatalan akan dimaklumkan kemudian sekiranya ada perubahan
  • Jumlah pengguna yang ditetapkan adalah minima 6 orang
  • Sila dapatkan kunci daripada pegawai yang bertugas di kaunter
  • Pengguna adalah DILARANG:
    • Menconteng dan membuat bising
    • Berada di dalam keadaan yang mencurigakan
    • Mengubah susun atur peralatan tanpa kebenaran
  • Sebelum meninggalkan bilik perbincangan, sila PASTIKAN tempat bersih dari sebarang sampah, papan putih dibersihkan dan kerusi disusun kemas
  • Pengguna hendaklah MEMATUHI peraturan yang ditetapkan dan pihak perpustakaan berhak untuk MEMBATALKAN PENGGUNAAN BILIK PERBINCANGAN sekiranya pengguna didapati melanggar peraturan

0 comments:

Post a Comment

 
CSS: #iefix { position:relative; z-index:1000;